שאלות נפוצות

שאלות קייטנת אנגלית

  • מהן שעות הפעילות של הקייטנה?
    הקייטנה פועלת בין השעות 8:00 – 13:00
  • האם יש אפשרות לצהרון?
    באופן כללי לא. יתכן ונמצא הסדרים בבתי ספר מסוימים.
  • האם במהלך היום משוחחים עם הילדים רק באנגלית?
    המטרה שלנו היא לחזק את ביטחון הילדים ולכן אנחנו משלבים בין עברית לאנגלית ובונים בשלבים את הדיבור על מנת להפחית חרדה ותסכול אצל הילדים.
  • איך מתנהל היום? האם יושבים בכיתה עם ספרים ומחברות?
    ממש לא. זה לא בית ספר לאנגלית אלה קייטנת אנגלית. כל התכנים מועברים כחוויה לימודית על ידי שירים, סדנאות לפי תחומים כגון בישול, יצירות, דקלומים, משחקים, תחרויות ועוד. היום מתחיל במפגש בוקר של שירים ותנועה ומסתיים במפגש סיכום היום באמצעות משחק. במהלך היום יש תחנות עבודה ופעילויות במרחבים שונים.
  • האם מוגשת ארוחת בוקר?
    כן, אנחנו מגישים כריך וממליצים לצייד את הילד בנוסף בפרי או חטיף בריא.
  • האם הקייטנה מתנהלת רק בין כתלי בית הספר?
    ברוב הימים כן. אחת לשבוע אנחנו יוצאים עם הסעה לאטרקציות כגון: סינמה סיטי, בריכה או אושילאנד בכפר סבא.
  • כמה ילדים יש בכל קבוצה ואיך מתבצעת החלוקה?
    בכל קבוצה יש כ – 15 ילדים לפי קבוצות גיל וחברים. על כל קבוצה אחראי מדריך/מדריכה שנמצא עם הקבוצה במהלך כל שעות הפעילות בקייטנה. הוא מעביר את התכנים, המשחקים והיצירות ודואג לשלמותם של הילדים תוך יצירת אווירה של שתוף פעולה וקבלת האחר.
  • מי מנהל את הקייטנה בפועל?
    מנהלת הקייטנה היא מורה לאנגלית שעברה השתלמות מטעם משרד החינוך לניהול קייטנות והשתלמות עם הפאנל המקצועי של E4K
  • האם ניתן לקבל הנחה?
    ישנו תעריף מוזל ברישום מוקדם או ברישום קבוצתי של עשרה ילדים שמתארגנים יחד.

שביל הקסם מילדות לבגרות

  • מה צריך לדעת לפני כיתה א'?
    להכיר את האותיות בצליל שלהן, לדעת לזהות תחילת מילה וסוף מילה, לכתוב את האותיות ולגזור. אך יותר מזה, צריך להגיע עם עם חוזק רגשי, מוטורי וחברתי.
  • מה עושים עם ילד שחושש לעלות לכיתה א'?
    הולכים איתו לבית הספר בו ילמד, מטיילים בו, מכירים לו את המקום ואת הדמויות בכדי שיחווה שם חוויה טובה ועל ידי כך המקום יהיה לו מוכר. באופן אוטומטי, החשש והלחץ ירדו.
  • איך נפרדים מילד שקשה לו להפרד?
    בהתחלה יושבים איתו ואומרים לו שזה בסדר לפחד, חשוב מאד להכיל את הקושי שלו ובכל פעם נפרדים לזמן ארוך יותר. אפשר לתת לילד חפץ של ההורה שיהיה איתו.

    *בסדנה למוכנות זהו נושא שאנחנו מחזקים.

  • מה עושים עם ילד שלא מצליח לכתוב את האותיות?
    כנראה שיש בעיה של אחיזת עיפרון או חולשה בשרירים העדינים של כפות הידיים. שרירים אלו ניתן לחזק בעבודה עם פלסטלינה, כדורי גומי לחיץ ועוד תרגילים דומים.